در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

شـــوخـــی

1) من نمی دونم این چه مرضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه.

 

2) روزی رو می بینم که داریم سنگ می خوریم یهو یک تیکه نون سنگک میره زیر دندونمون.

 

3) دیروز دو ساعت درس خوندم بیهوش شدم... می ترسم تو امتحانات برم تو کما!

 

4) فی الواقع من از سوسک نمی ترسم! مسئله اینجاست، سوسکی رو که صبح دیدم؛ ناپدید شده

 

5) سیب از درخت افتاد و نیوتن کشف شد!

 

6) دختران بی تقصیرند، این روزها آدم نمی بینند تا برایش حوا شوند.

 

7) تمام چیزهای خواستنی توی دنیا یا غیرقانونین، یا گرونن، یا چاق کننده!

 

8) صرفاً برای اینکه بعد از خوابیدن من یکی چراغو خاموش کنه، هر آن ممکنه ازدواج کنم...!

 

9) قدرت بوگاتی 1001 اسب بخاره، قدرت پراید 63  الاغ بی بخار!

 

10) زیر دوش به کاشی های حموم خیره می شی، غذاتو سرد می خوری، ناهارها نصفه شب، صبح ها؛ شام!

لباس هات یه جوریه انگار بهت نمیان

ساعت ها به یه آهنگ تکراری گوش می کنی و هیچ وقت آهنگو حفظ نمی شی!

شب ها تا صبح بیداری و فکر می کنی...

تنهایی از تو آدمی می سازه که دیگه شبیه آدم نیست...

 

11) چنگیز خان مغول و هیتلر دوتاشون با هم به اندازه پراید آدم نکشتن!

 

12) خواهرم اس ام اس داده «ش م خ د»

هر کاری کردم نتونستم بخونم. زنگ زدم می گم چی نوشتی؟ میگه واقعا متاسفم برات که نتونستی بخونیش، نوشتم: شام مهمونیم خونه داداش!

فکر کنم باید 37 واحد کلاس رمزنگاری و رمزگشایی واسه ادامه زندگی با خانواده ام پاس کنم

 

13) من توی هفت آسمون یه ستاره داشتم...

راه شیری رو که می خواستن احداث کنن، افتاد تو طرح.

هیچی دیگه! الان هم در خدمت شماییم!

 

14) اومدم تو مجلس ختم به فامیلمون تو پذیرایی کردن کمک کنم،

یارو دوتا خرما برداشته برگشته می گه:

یه فاتحه هم به حال زار خودت می خونم

 

15) یه گلدون می خری 100 هزار تومن، هر روز دمای هوای اطرافشو اندازه می گیری، به دقت بهش آب معدنی میدی، بعد دو هفته خراب می شه!

اونوقت پیاز، تو سردترین و تاریکترین قسمت خونه درخت می شه

 

16) یه تی شرت خریدم رفتم این چاپ فلکسی ها دادم روش بنویسن «از من نپرسید کِی درسم تموم می شه»

تو مهمونی های خانوادگی می پوشم اعصابم خیلی آروم شده!

 

17) امروز یه احساس خیلی بدی بهم دست داد؛

ولی من بهش دست ندادم...!

خلاصه تو جمع کلی ضایش کردم

 

18) بعضی از این پشه ها هم هستن، انگاری اگزوز زنبوری قورت دادن. موقع خواب صدای موتور سنگین میدن توی اتاق

 

19) چرا اگه به کسی بگن جوجویِ من... پیشی من... و موشی و از این کلمه ها طرف خوشش میاد... اما اگه بگن حیوون عصبی می شه؟! مگه جفتشون یکی نیستن؟

 

20) هنوز متروی استاد معین خیسه... بوی شمال میده... تو مترو هنوزم کلوچه می فروشن...

 

21) دیشب داداشم تو خواب هذیون می گفت و جیغ می کشید... رفتم تو اتاق می بینم بابام بالاسرشه. می گم خب بیدارش کن! می گه بذار کابوسشو ببینه، اینهمه پول دی وی دی میده فیلم ترسناک می گیره بذار سه بعدیشم ببینه!

 

22) از وقتی مدرکمو گرفتم مامانم در طول روز فقط یه بار مهندس صدام می کنه. اونم شبا که بهم میگه مهندس بو گند خفمون کرد این آشغالارو بذار دم در.

 

23) الان یه کیبورد باز کردم دارم درستش می کنم.

دخترم سه سالشه اومده کنارم ازم می پرسه: بابا این چیه؟

می گم: کیبورد.

می گه: من نبردم!

می گم: کیبورد!

می گه: من نبردم

 

24) یه زمان ملت کارشون که با کامپیوتر تموم می شد روی کیبورد و مانیتور و کیس کاور می کشیدن! یعنی در حد رو مبلی پذیرایی!

این روزا وقت نمی شه بدبختو خاموش کنیم خنک شه.

 

25) به دادشم گفتم لپ تاپمو بده. دو متر کلا از هم فاصله داشتیم. دیدیم نه می تونه پرت کنه نه می تونه سُر بده. آخرش گذاشتش روی یک پتو گفت بکِش از اون ور


                                                                                    http://www.jamnews.ir    منبع


تنها از تو می خواهم...

پروردگارا:

همان را میخواهم که تو برایم خواسته ای.

تنها از تو می خواهم:

آنقدر به من ایمان عطا کنی تا هر آنچه را که بر سر راهم قرار می دهی تو را ببینم

آنقدر امید و شجاعت تا نا امید نشوم

و آنقدر عشق و محبت ... هر روز بیش از روز قبل ، عشق نسبت به خودت و انان که در اطرافم هستند.


?≡............+1+1+1+1+1+1+1

سال ها رو نشمار ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

           خاطره‏ ها رو بشمار ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ


♥ تـــــو ♥

گاهی اوقات دنیا هزار تا دلیل برات میاره که ازش متنفر باشی


اما هرگاه این اتفاق می افته


من فقط فکرمو متوقف می کنم و به تـــــو فکر میکنم:


چگونه می توانم از این دنیا متنفر باشم وقتی که تـــــو بخشی از آنی


?Wife or Life

تنها در 2 روز یک میلیون نسخه از یک کتاب جدید فروخته شد
به علت خطا در تایپ کردن، اولین حرف عنوان کتاب
"یک ایده، چگونه می توان همسر خود را تغییر داد.''   "An idea,that can change your WIFE"
در حالی که کلمه واقعی است (LIFE) بود.