در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

معرفی کتاب های مرتبط با قانون جذب

نظرات 1 + ارسال نظر
*فاطمه* جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 18:42 http://www.saatesheni91.mihanblog.com

سلام . ممنون که به وبم سر زدین دوست عزیز / من خودم یکی از طرفدارای پراپاقرصه این قانون جذبم ؛ ولی نمیدونم چرا برا من برعکس میشه ! خیلی دوست دارم از اطلاعاتتون استفاده کنم ؛ من دانشجوی ترم 5 روانشناسی هستم ... بازم به وبم سر بزنین خوشحال میشم . یاعلی

باشه حتما سر میزنم
شما باید باورهای منفی خودتونو با باورهای مثبت و نو جایگزینی کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد