در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

معجزه هر روز

اگر در قلبتان عشق باشد می توانید هر روز معجزه کنید

نامه ای از یک دوست


به گردش انرژی ایمان داشته باشید

هر چیزی که دارای انرژی شود می تواند به نیازهای روحی ما پاسخ دهد و ما را به آرزوهایمان برساند.

مشروط به اینکه ایمان داشته باشیم.


دلتنگی یعنی

دلتنگ یعنی:

روبروی دریا ایستاده باشی

 ولــــــی

خاطره ی یه خیابون خفه ت کنه!!!!!


حقیقت داره دلتنگی

دلیل اینکه آرومم امید لمس دستاته

 

همین لبخند پنهانی کنار لحن گیراته

 

دلیل اینکه تنهایی همین دستای تنهامه

 

همین دنیای تاریکم همین تردید چشمامه

 

تو دلگیری نمی دونی چه رویایی به من دادی

 

اگه فکر می کنی سردم برو رد شو تو آزادی

 

نمی دونی چقد سخته تو پشت نبض دیواری

 

نمی دونم تو این روزا چه احساسی به من داری؟

 

نه اینکه سرد و مغرورم نه اینکه دور از احساسم

 

بزار دست دلم رو شه بزار رویا رو بشناسم

 

تمومه شهر خوابیدن من از فکر تو بیدارم

 

یه روز می فهمی از چشمام چه احساسی به تو دارم

 

شبیهه حس پژمردن دچار شک و بی رنگی

 

من آرومم...

 

تو تنهایی...

 

حقیقت داره دلتنگی...!

احسان خواجه امیری

آشناترین غریبه

وقتی دو عاشق از هم جدا میشن دیگه نمیتونن مثه قبل با هم دوست باشن.

چون به قلب هم زخم زدند...

نمیتونن دشمن هم باشن.

چون یه زمانی عاشق بودند...

تنها میتونن آشناترین غریبه برای هم باشن......