در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

3 دعای قطعا مستجاب !

3 دعای قطعا مستجاب !
امام صادق (ع)فرمود:ثَلاثُ دعوات لایحجُبنَ عَنِ اللهِ تَعالی: دُعاءُ الوالِدِ لِوَلَدِه إِذا بَرَّهُ و دعوتُهُ علیهِ إذا عَقَّهُ ، و دعاءُ المظلومِ علی ظالِمه و دعاوُهُ لمن اِنتَصَر لهُ مِنهُ ، و رجلٌ مومنٌ دَعا لِاخٍ لَه مومنٌ واساهُ فینا، و دعاوُه علیه إذا لم یُواسهُ مع القدره علیه ، و اِضطرارُ اخیه إلیه ؛
سه دعاست که از پروردگار در حجاب نمی ماند و قطعاً مستجاب می گردد: (نخست) دعای پدر و مادر در حق فرزندی که نسبت به والدین خود نیکوکار باشد؛ و نفرین ایشان در حق فرزندی که عاق والدین می شود.(دوم) نفرین مظلوم نسبت به ظالم و دعای او (مظلوم) در حق کسی که انتقام وی را از ستمگر بستاند و (سوم) دعای مرد مومن در حق برادر مومن خود که به خاطر ما، او را کمک مالی کرده باشد و نفرین او در حق برادرش که به وی محتاج شده و او می توانسته است نیازش را برطرف سازد و نکرده است.


نظرات 2 + ارسال نظر
پرنده مهاجر شنبه 14 دی 1392 ساعت 08:26 http://mantolove1385.blogsky.com

فریادی بلندتر از سکوت نیست...

[ بدون نام ] یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 19:38

خوی بد دارم ،ملولم، تو مرا معذور دار
خوی من کی خوش شود بی‌روی خوبت ای نگار
بی‌تو هستم چون زمستان خلق از من در عذاب
با تو هستم چون گلستان خوی من خوی بهار
بی‌تو بی‌عقلم ،ملولم، هر چه گویم کژ بود
من خجل از عقل و عقل از نور رویت شرمسار
آب بد را چیست درمان باز در جیحون شدن
خوی بد را چیست درمان بازدیدن روی یار
آب جان محبوس می‌بینم در این گرداب تن
خاک را بر می‌کنم تا ره کنم سوی بحار
شربتی داری که پنهانی به نومیدان دهی
تا فغان در ناورد از حسرتش اومیدوار
چشم خود ای دل ز دلبر تا توانی برمگیر
گر ز تو گیرد کناره ور تو را گیرد کنار

خیلی قشنگه کاش خودتونو معرفی میکردین
ولی احساس میکنم چندین ساله باهات آشنام همچین متن شعرت احساسی بود یاد آسمانم افتادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد