در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

برای ستایش تو، بهشت جای حقیری ست

مگر نمی‌گویند که هر آدمی

یک بار عاشق می‌شود ؟

پس چرا هر صبح که چشم‌هات را باز می‌کنی

دل می‌بازم باز ؟

چرا هربار که از کنارم می‌گذری

نفست می‌کشم باز ؟

چرا هربار که می‌خندی

در آغوشت در به در می‌شوم باز ؟

چرا هر بار که تنت را کشف می‌کنم

تکه‌های لباسم بال درمی‌آورند باز ؟

گل قشنگم

برای ستایش تو

بهشت جای حقیری ست

با همین دست‌های بی‌قرار

به خدا می‌رسانمت. 

عباس معروفی



نظرات 1 + ارسال نظر
elyas یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 21:14 http://alenabi.blog.ir

سلام وبلاگ قشنگی داری مطالب جالبیم داره راستی اینم ادرس وبلاگ من alenabi.blog.ir حتما سر بزن اگه دوست داشتی تبادل کنیمستم
راجب یک موضوع می خواستم از شما کمک بگیرم ببین من طراح وب سایتم دارم یک وب سایت طراحی میکنم مثل بلگفا یک سیستم وبلاگ دهی حالا از شما نظر می خوام شکا که بلاگ نویسی از یک سیستم بلاگ دهی چه انتظاراتی داری چه امکاناتی نیاز داری؟ لطفا نیاز خودت به عنوان یک وبلاگ نویس که نیاز به امکانات بلاگ نویسی داره برای من email بزن یا تو یاهو پیغام بده خواهشن یا تو بلاگم نظر بده در این مورد ولی اگه برام ایمیل بزنی ای pm بزاری بهتره البته تو یاهو چون من یاهمو چک میکنم زیاد
بازم مرسی از نظر و کمکی که می خوای بدی و نکته اخر اینکه وبلاگ خیلی قشنگی داری
my blog: alenabi.blog.ir
yahoo id: alenabielyas
قربانت الیاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد