در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

قانون جذب

نظرات 5 + ارسال نظر
چکاوک یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 15:24 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

قبلا ها یه جا شنیدم که اگه انور دنیا یه پروانه بال بزنه طوفانی در این ور دنیا شکل میگیره (بعد فلسفی)
قانون جذب جالب میتونه باشه میخوام بیشتر بدونم ازش

سلام خوش اومدی
ممنون از حضورتون

پاییز یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 17:21

سلام
شما هم وب جالب و پرمحتوایی دارین.
شدیدا به قانون جذب اعتقاد دارم به دلیل اینکه در اکثر مواقع دقیقا همنو چیزی که بهش فکر میکنم و پیش بینی میکنم برام اتفاق میفته. یک دوستی دارم که همیشه همینو بهم میگه. میگه چون خودت اینو میخوای اتفاق میفته.

سلام
کاملا درسته دوست عزیز
ایشالا به همه اهدافت برسی
سرفراز باشی

ترانه دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 16:25 http://taraneh-eshgh.blogsky.com

بغضی که مانده در دل من وا نمی‌شود

حتی برای گریه مهیا نمی‌شود

بعد از تو جز صراحت این درد آشنا

چیزی نصیب این من تنها نمی‌شود

آدم بهانه بود برای هبوط عشق

اینجا کسی برا تو حوا نمی‌شود

دارم به انتهای خودم می‌رسم ببین

شوری شبیه باد تو برپا نمی‌شود

از من مخواه تا غزلی دست و پا کنم

احساس من درون غزل جا نمی‌شود

ترانه دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 16:47 http://taraneh-eshgh.blogsky.com

این چیست که چون دلهره افتاده به جانم
حال همه خوب است- من اما نگرانم

در فکر تو بستم چمدان را و همین فکر
مثل خوره افتاده به جانم که بمانم

چیزی که میان من و تو نیست غریبی ست
صد بار تو را دیده ام ای غم به گمانم؟!

انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت
اینقدر که خالی شده بعد از تو جهانم

از سایه سنگین تو من کمترم آیا؟!
بگذار به دنبال تو خود را بکشانم

ای عشق...! مرا بیشتر از پیش بمیران
آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم...

مینو سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 23:21 http://mino62.blogfa.com


گاهــــــی دلم می خواهد کفـــش هایم را تابه تا بپوشم تا ببینم هـنـوز کســــی حواسش به من هسـت یا نه؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد