در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..
در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

در معادله زندگی آینده هیچ گاه با گذشته برابر نیست

..:: راز، موفقیت، شادکامی، قانون جذب، قدرت ::..

همینحوری

نمیدونم چه رازیه چه سری تو کاره ک هروقت خواستم کاری با دقت و تخصص انجام بدم  موفق نشدم،ینی شدم اما نتیجه نگرفتم!!!

همین هفته گذشته به درایو C کامی نگاه کردم دیدم نوار ظرفیتش قرمز شده منم خلاصه  با کلی بررسی تخصصی و دقت و ... نزدیک دو سه ساعت، کل برنامه های نصب شده رو آنالیز کردم تا اون دسته از برنامه هایی ک کمتر استفاده مینکم یا اصلا استفاده نکردم و حذف کنم

منم خوشحال خوشحال نزدیک چهارده گیگ از برنامه ها رو حذفیدم

فرداش یکی از دوستام ی پروژه برام آورد ک نتونسته تموم کنه و کلی توضیحات ک برام کاملش کن!

منم برنامه ویژوال استودیو همین دیروز حذف کردم، دوباره برنامه رو نصب کردم...

شب خواهرم اینا اومدن ی فیلم خانوادگی آوردن ک میکس گذاری کنم،وای ابزار میکس گذاری،افکت گذاری و ...  اونم حذف کرده بودم دوباره نصب کردم

دگ برنامه های کوچیک و جزئی بمونه ک تا آخر هفته چهار،پنج تایی شد.

سرتون ب درد نیارم منظورحرفام کلا دو چیز بود:

یک)اونی ک کامی اسمبل میکنه و ویندوز اورجینال نصب میکنه برای درایو C ظرفیت بیشتری اختصاص بده.

دو)قانون راز هم در موارد منفی کاربرد داره،اصلا کاری ب مثبت یا منفی بودن عمل نداره؛ مهم اینه ک ی چیزی ب ذهنت بیاد یا صداش بزنی.

نتیجه به چیزی فکر کن ک میخای ن آنچه ک نمیخای.